Ivanas fynd från dag 2

Märker att ingen skriver om kväll#2. Antar att det beror på att den blev rätt misslyckad! haha! Så jag ska heller inte berätta om den ;)

Vi lyckades shoppa rätt mycket den andra dagen i alla fall, och detta är vad jag köpte:

PRIMARK-
Korta strumpor £2

Hårband- färgglada £1

Hårband- mörka färger

Toffsar £1

Pärlhalsband £3

Nitarmband £1

Blå väska £6

Plånbok £4 (skit snygg och praktisk!!)

Örhängen £1,50

Beige skinnjacka £19


Skjorta £10 (köpte en ljusblå också- se bilden nedan)


Skön tunn tunika £6

Frän mörkblå t-shirt £8


Vit t-shirt med hängslen £8

Grön topp £5

Randig klänning £5

Tjock-skön-beige tröja £13

En riktigt snygg svart (kavaj?) £20



ZARA
Grön tunika £9

Gråsilvrig kavaj £20



NEW LOOK-
Halsband £8

Halsband £12

£28



STANSTEAD AIRPORT (DUTYFREE)-
Carolina Herarra -212 Sexy, älskar parfymen! £41
(observera att den innehåller 100 ml och ändå kostar lika mycket som den som innehåller 50 ml här hemma!)



Det var nog allt som jag köpte till mig. Förutom dessa saker så köpte jag 3 t-shirts (ljusgrå, mörkgrå samt blå) till min lillebror samt två par mjukisbyxor. Till min pappa köpte jag en snygg vanlig tröja och två t-shirtar (en mörkblå, en ljusblå och en grå). Min mamma och jag brukar dela på saker så om hon tycker om något jag köpte så kommer hon låna det.

Om ni undrar hur mycket £1 är så är det ungefär 12 kr just nu.. Annars kan den ligga på 11 eller 13, det varierar. Men räkna med ca 11-13 kr ;) Då blir mina köp billiga eller hur?



God natt alla läsare!
Glöm inte att kommentera, ställa frågor osv.. :)
Xx

Kommentarer
Postat av: hagagymnasiet

HAHA vilket jävla skitprojekt... ni åkte ju endast dit för o shoppa, det fattar alla även eran handledare. G- max

2010-02-02 @ 11:22:06
Postat av: GIL

Svar: vårat projekt går ut på att leva som ungdom i London på låg budget. och en utav ungdomars större intresse brukar vara att shoppa, eller har vi fel?

tycker att du inte behöver kommentera om du inte har något vettigt att säga.

2010-02-02 @ 12:12:04
URL: http://gil.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha 1: pinsamt att du låtsas representera hagagymnasiet, hade det varit ett skit projekt hade varken rektorn eller vår handledare gått med på det;) dessutom kan du fråga våran handledare vad hon tycker eftersom du "antar" att hon fattar att vi skulle shoppa. Klart hon fattade den biten men det var inte det enda vi gjorde. Dessutom var hon lika uppspelt över vår resa som vi var,fråga henne själv.

2: leva på en låg budget och informera ungdomar vad man kan göra där borta- det har vi uppfyllt. BILLIGT boende, billiga flygbiljetter- gratis mat- gratis utgång + billiga klädfynd! 3: it's tough to be jealous, but's ok, we're used to jealous people ;) Jobbigt det måste vara för dig, att du troligen har ett så pass misslyckat projektarbete själv eftersom du LÄSER vår grymma blogg, och lägger ner energi på att irritera dig över vårt projekt. haha men all uppmärksamhet uppskattas! det visar bara att vi når ut till folk;)

xoxo

2010-02-02 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0