Dag 3, Nathalies bilder

Nathalie skriver:
Som ni sett i inläggen nedan så har Jessica skrivit om vår tripp till Piccadilly och vår lunch på Pizza Hut. Även jag tänkte skriva lite om dag 3 och lägga upp bilder som jag tog med min kamera.



Jag och Emily stod och posade lite utanför
den stora sport-affären "Lillywhites", medan de
andra var där inne för att kolla läget.

Men sen hittade även vi fynd i den affären. Jag köpte detta sportlinne
som var nedsatt till £5, och jag, Emily & Linda köpte en varsin väska som var nedsatt till £9.
(klickbarbild
)

Kvitto från Lillywhites

Det fanns otroligt roliga hattar på Pizza Hut, som både jag&Emily fastnade för. (Haha)

På kvällen så drog vi ut på stan för att kolla läget.. Inget speciellt hände,
men kul att bara komma ut och kolla omkring på allt som fanns där/människorna :)

Det var en upplevelse att åka till London, och det fanns otroligt många bra affärer att shoppa i. Som ni kanske redan vet så tyckte vi mest om "Primark", men även "New Look" hade många bra klädesplagg och smycken.

Vi alla var mycket nöjda med våra köp på New Look, och Linda köpte en
super snygg klänning därifrån, som jag ska be henne visa en bild på snarast!

Tills dess, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0