47 dagar kvar!!

Hej alla GIL läsare!

Vill bara påminna er om att det är 47 dagar kvar tills vi åker! Jag längtar väldigt mycket och jag är säker på att de andra tjejerna också gör det! Vi är väldigt förväntansfulla på vad London har att erbjuda, och ska försöka få ut så mycket som möjligt av vår resa. Polkagris-pengarna har varit till stor hjälp vid köp av flygbiljetter och boende, men även Haga gymnasiets summa pengar har hjälpt oss. Ännu en gång, stort tack till alla som hjälpt oss att förverkliga vårt projekt arbete.

Inatt drömde jag om att jag var på "absolute ice bar", som Tanya skrev om i det här inlägget (klicka här!). Jag längtar verkligen! Kommer bli så himla roligt :)

När vi är i London så kommer vi att göra videobloggar
som vi sedan publicerar här i bloggen.
Vad säger ni om det? Roligt va? :D

 

/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0