Koko London

Igår så pratade jag med min vän Lovisa, som nyligen varit i London. Hon älskade stället, det gjorde även min vän Emma som också var där för någon månad sen. Lovisa berättade om en klubb som heter "Koko" och ligger i Camden, så jag kollade upp lite om klubben.

De har en egen hemsida

Lovisa berättade att det är en teater som blivit ombyggd och har tre våningar. Hon sa att det var jätte häftigt att stå på en våning och kolla ner på dansgolvet som oftast är fullt av folk. Hon sa att det kostade ungefär 80 svenska kronor att gå in där. Något speciellt som händer då vi är i London är detta:


Det skulle de vara kul att gå på! Verkar vara en grym klubb, dit vill jag verkligen!

Ställe ligger:
1a Camden High Street
London, NW1 7JE, United Kingdom
0870 432 5527


God jul! /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0