Victorias secret

Hallå där, god jul kanske man ska säga. Det är förövrigt Jessica som skriver, jag satt faktiskt och funderade lite på vilka butiker i London som är mest tilldragande. Jag kom direkt att tänka på Victoria Secret, ni vet den där butikskedjan som säljer fina och dyra underkläder? Jag skulle vilja besöka en utav deras butiker, för jag har nämnligen hört att det ligger en i London. Det jag associerar till när jag tänker på Victoria Secret är deras pampiga modevisningar, massa paljetter, stora vingar och massor av glitter. Jag har även hört att de säljer en BH för över flera miljoner kronor. Helt sjukt om ni frågar mig. Så det skulle vara kul att kika in i en utav deras butiker..


Kommentarer
Postat av: anna

Hej , googlade nyss lite om london,ska dit om 2 veckor. så kom jag in på er blogg. och jag har hittat en jätte snygg bikini från viktoria sectets hemsida och vill genast ha den! om ni hittar viktoria secret kan ni inte lägga ut ett inlägg vart affären ligger och ta lite bilder.

btw jätte bra blogg!=)

tack så länge / anna

2010-03-10 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0