TOPMAN


Hello everybody.
BOYS??? I hope you find this blog interesting and that you don't think that we have forgotten you!
Now you'll get some information about where you can buy nice clothes, shoes and accessories in London.

Topman -

I affären finns det en hel våning dedikerad till killarna. Jag har kollat runt lite på hemsidan och kläderna verkar vara riktigt snygga. Utbudet är riktigt stort och man kan köpa allt möjligt. Allt från jackor till skor, smycken osv.. Eftersom det är en stor klädkedja tror jag inte att priserna är alltför höga om man letar efter snygga kläder. Åker man till London med en låg budget som vi kommer göra kan man alltid satsa på att hitta snygga saker rean! Tycker även att det är ett utmärkt ställe för oss tjejer att köpa presenter till våra pojkvänner, killkompisar, bröder och pappor. Ni kan själva kolla in Topman's utbud och priser här: www.topman.com


freeesh:



Enkel men väldigt snygg skjorta enligt mig. Skulle lätt sett en het kille i denna skjorta. Inte alltför dyr heller: $34





Snygg! (finns även i vit) - $65


Gillar färgerna.. Denna skulle säkert sitta fint tillsammans med ett par snygga jeans! - $45



Den här gillar jag! Tycker att det är riktigt snyggt när vältränade killar har v-ringade tröjor - riktigt nice! - $48



Enkel och snygg tröja. Kan användas när som helt och var som helst. (Skolan, stan..?) - $14


Var tvungen att visa denna t-shirt också. ÄLSKAR DENNA FÄRG!! Urläcker på killar! Endast $6 - urbilligt!





/ Ivana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0