Läget är under kontroll!

Hej på er!
Vad roligt att vi har fått lite läsare trottsallt. Det är Nathalie som skriver just nu, och jag ville bara säga att det känns jätte bra att vi bokat både resa och boende nu. Jag ska vara ärlig, från första början tänkte jag "vi kommer säkert inte ens komma iväg till utlandet", men jag försökte ändå att vara positiv. Och se var vår positiva inställning förde oss! London 23/1 - 27/1 2010, helt otroligt. Är jätte glad över att vår grupp fungerar så bra och att alla är engagerade i detta projekt. Vi säljer fortfarande polkagrisar för de som vill köpa något gott att äta, eller kanske ge bort den till någon man tycker om. Säg till nån av oss tjejer så får ni köpa en polkagris för bara 15 kronor :)

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0