Ett hett sko-tips

När man är i London så går man väldigt mycket. Jag hade oturen att bara ta med mig två par skor, och båda var högklackade. Ett hett tips är att ha ett par låga och (väldigt) bekväma skor när man ska iväg för en shopping-tur på Londons alla gator. Vi alla hade väldigt ont i fötterna pga dåligt sko-val. Tillslut stod jag inte ut längre, jag ville njuta av shoppingrundorna så jag köpte mig ett par låga tygskor från Primark (som endast kostade £2!!). Vill ni inte köpa ett par skor, ta med ett par bekväma hemifrån! Fötterna tar verkligen stryk av att gå så mycket, men det var värt varje sekund!

bilderna är från dag 3, 25/1-10



Vi var så trötta i fötterna att vi satte oss ned i affären. (Uppskattade inte av personalen på Primark!)

Skorna jag köpte! (Jag har stl. 37/38, men i dessa tog jag stl. 39, de satt bäst)

xoxo, Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0